PASHA Bank is looking for strong candidates to join our team as Relationship Manager at Private Banking Department.
Main roles & responsibilities:
• Grow client base of Private Banking, focusing on increasing product penetration, profitability and customer satisfaction by:
o Providing private banking/ wealth management & investment service to Private Banking clients
o Promoting private banking/ wealth management & investment products (bond, fund, equity, etc.)
o Inspiring trust & confidence in clients through problem solving, listening carefully to clients’ needs, and by proactively presenting products and/or services through telephone or personal contact.
o Meeting with prospective and existing clients at their places or wherever convenient to the client to determine their needs, sell products & services, sign documents.
o Utilizing appropriate resources and processes to expand clients’ use of the full range of PB services
o Delivering a customer-centric and relationship building approach to drive cross-sell
o Participating in local and international events and activities to seek prospective clients, promote PASHA Bank brand and enhance Bank’s image
• Maximize positive returns and grow the Bank’s share of wallet
• Meet and exceed activity, sales, and other performance targets to ensure proper pipelines maintained and customers remain engaged.
• Stay abreast of relevant Bank and Industry policies and procedures by learning and attending regular training sessions (i.e. Legal, Compliance, Regulation, etc).
• Protect sensitive customer and bank information by ensuring documents, computers, files, and all confidential matters are appropriately handled as set forth by policy.
Required qualifications & skills:
• Minimum requirement of a bachelor’s degree in business/ management/ economics/ finance/ banking/ international relations
• Master’s degree in one of the above-mentioned fields is preferred
• Any level of candidacy in international institutes (e.g. CFA, ACCA) is an advantage
• No less than 3 years on client and/or analytical position
• Customer acquisition experience is a must
• Experience in banking sales is an advantage
• Social/Behavioural intelligence – natural and developed interest in clients’ behaviour and motivation
• Customer acquisition – skillset to reach potential clients and on-board them
• Languages - spoken and written fluency in Azerbaijani and English; knowledge of Russian is an advantage
• Banking – understanding of banking products is an advantage
• Network – established network of clients that match the hiring customer segments is an advantage
• Communication – ability to create long-lasting trusted relationships with clients
• Analytics – solution-oriented approach to analysis and synthesis of ideas
Dear interested candidates, please send your CV until June 11th, 2021 to [email protected] indicating “Relationship Manager (Private Banking)” in the subject of your email. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
“PAŞA Bank” ASC Özəl Bankçılıq departamentinin Müştəri Meneceri kimi komandamıza qoşulmağa güclü namizəd axtarır.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Məhsulların satışı, gəlirlik və müştəri məmnunluğunun artırılmasına fokuslanaraq Özəl Bankçılığın müştəri bazasının böyüməsini təmin etmək:
o Müştərilərin Özəl Bankçılıq/sərvətin idarə edilmsi və investisiya xidmətləri ilə təmin edilməsi
o Özəl Bankçılıq/sərvətin idarə edilmsi və investisiya məhsullarının (istiqraz, fond, capital) tanıtımı
o Müştəri ehtiyaclarını diqqətlə dinləyərək, problemləri həll edərək və proaktiv olaraq telefon və ya şəxsi əlaqələr vasitəsiylə məhsul və xidmətləri təqdim edərək onlarda inam və güvən yaratmaq
o Ehtiyacları müəyyənləşdirmək, məhsul və xidmətləri satmaq, sənədləri imzalamaq üçün potensial və mövcud müştərilərlə onlara uyğun məkanlarda görüşmək.
o Müştərilərin bütün Özəl Bankçılıq xidmətlərindən istifadəsini genişləndirmək üçün müvafiq mənbələrdən və proseslərdən istifadə
o Çarpaz satışı idarə etmək üçün müştəri yönümlü əlaqələrin qurulması
o Potensial müştəri axtarmaq, PAŞA Bank markasını tanıtmaq və Bankın imicini artırmaq üçün yerli və beynəlxalq tədbirlərdə və fəaliyyətlərdə iştirak etmək
• Bankın gəlir mənbəyini artırmaq
• Müştəri ilə əlaqələrin qorunub saxlanmasını təmin edərək fəaliyyət, satış və digər performans hədəflərini qarşılamaq və aşmaq.
• Mütəmadi olaraq təlimlərdə iştirak edərək (məsələn, Hüquq, Komplayns və s.) Bankın siyasət və prosedurlarından xəbərdar olmaq
• Müştəriyə və banka aid bütün məxfi sənədlərin lazimi qaydada qorunması
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə:
• Təhsil – Ticarət / menecment / iqtisadiyyat / maliyyə / bank / beynəlxalq əlaqələr üzrə bakalavr/magistr dərəcəsi
• Təcrübə - Müştəri ilə iş sahəsində ən az 3 il təcrübə, müştəri cəlb etmə təcrübəsi, bank sahəsində satış təcrübəsi
• Sertifikat - CFA, ACCA (arzuolunandır)
• Dil bilikləri – Azərbaycan dili (səlis), İngilis dili (səlis), Rus dili (üstünlük verilir)
• Bank bilikləri – bank məhsulları haqqında məlumatlı olmaq
• Ünsiyyət – müştərilərlə uzunmüddətli etibarlı münasibətlər yaratmaq bacarığı
• Analitik düşüncə - ideaların təhlili və sintezinə həllyönümlü yanaşma
Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi 11.06.2021-ci il tarixinədək [email protected] ünvanına başlıqda “Müştəri Meneceri (Özəl Bankçılıq)” qeyd edərək göndərməyiniz xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
PASHA Bank is looking for strong candidate to join our team as Product owner of Business innovations department.
Main roles & responsibilities:
• Support Product Leads in collecting ideas and setting priorities for prototyping and development
• Own the creation and prioritization of the product backlog for specific digital products
• Shape and own the product road-map and vision
• Lead cross-functional product teams through process of clarifying requirements and delivery expectations with business stakeholders
• Help product teams deliver products that deliver rapid and regular business value for the client
• Oversee initiation and execution of continuous improvement efforts in coordination with analytics team
• Turns data insights into products with actionable outcomes to the ultimate customer
• Works in an Agile environment and continuously reviews the business needs, refines priorities, outlines milestones and deliverables, and identifies opportunities and risks.
Required qualifications & skills:
• Education: Bachelor degree in governance or a related field
• Work experience: At least 3 years work experience
• Foreign Language: Strong verbal and written communication skills in Azerbaijani, English Computer Skills: MS office
Other:
- Ability to communicate effectively in multiple business areas (e.g., marketing, sales, finance, operations, technology)
- Team worker
- Problem solving skills
- Manage conflict situations
- Knowledge Agile and/or Desing thinking
Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to [email protected] until June 25, 2021. Please indicate the name of the position (Product owner) you are applying for in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected.
Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.