General Supply
Procurement Specialist
Son tarix 23 okt 2022 - [email protected]
Job responsibilities:
- Make contacts with suppliers and clarify technical specifications.
- Reviews planned orders, creates requisitions for purchased items, and manages approval process
- Transmits and prioritizes approved purchase orders and supporting documents to supplier
- Tracks order acknowledgement, prepares and communicates shortage and backlog reports, and provides visibility of potential interruptions to internal customers
- Tracks orders and confirms system lead times, delivery dates, and costs
- Reviews, updates, and maintains purchase orders until they are closed
- Identifies opportunities and implements actions to achieve efficiencies
- Contributes to consolidation, reduction, and rationalization of the supplier base
- Maintaine excellent communication with all stakeholders
Required Background, Skills and Knowledge:
- Bachelor degree in, Business Administration and other related fields.
- 2-3 years of relevant work experience in oil and gas industry
- Fluent in Azeri, English, Russian languages.
- Practical knowledge in Microsoft Office programs (Word, Excel and Outlook)
- Practical knowledge in Supply chain management
- Strong analytical and problem solving skills
- Strong communication and conflict resolution skills
- Excellent written and verbal communication skills
Conditions:
- Schedule: Full-time work, Monday-Friday, 09:00-18:00;
- Medical Insurance;
- A corporate mobile number;
- Salary: Negotiable
Interested candidates are requested to submit their CV`s with subject “Procurement Specialist”.
Ofis meneceri
Son tarix 23 okt 2022 - [email protected]
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək,şirkətin yenilənmiş telefon siyahısını saxlamaq;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi;
- Ofis daxili ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi, müvafiq şirkətlərlə danışıqların aparılması və sifarişlərin edilməsi;
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, müvafiq olaraq yönləndirilməsi
- Ofis daxili işlərin təşkili və nəzarəti;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;
Namizədə qarşı tələblər:
- Bəy namizədlərə üstünlük verilir;
- Ali təhsil;
- Yaxşı səviyyədə Azərbaycan və İngilis dili biliyi;
- Microsoft Office proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı;
- Gülərüz, səliqəli xarici görünüş;
- Həm yazılı, həm də şifahi ünsiyyət bacarıqları;
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 09:00 -18:00
- Tibbi sığorta
- Korporativ nömrə
Əmək haqqı: 400 AZN
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “Ofis meneceri” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər..