VAKANSİYA 1
«Atəşgah» Sığorta Şirkəti 1996-cı ildə təsis olunmuşdur. Şirkət müxtəlif sığorta məhsulları, o cümlədən, icbari, əmlak və qeyri-əmlak sığorta məhsullarının satışı ilə məşğuldur. 2011-ci ildən etibarən “Atəşgah” və “Atəşgah Həyat” SŞ birləşərək “Atəşgah” Sığora Qrupunu yaratmışlar. Hal hazırda Bakı şəhərində və regionlarda fəaliyyət göstərən 14 filialda, 500-ə yaxın əməkdaş çalışmaqdadır. “Atəşgah” daima öz işçilərinin inkişafını düşünərək, onlara geniş inkişaf imkanları yaradır. Daha ətraflı məlumat almaq üçün www.ateshgah.com saytına müraciət edə bilərsiniz.
Hörmətli namizəd!
İnanırıq ki, bizim komandanın bir üzvü olaraq, yaxın gələcəkdə Sizin ilk peşəkar uğurlarınıza sevinəcəyik!
Subroqasiya şöbəsinin hüquqşünası
Namizədə tələblər
• Yaş: 22-35
• Təhsil: Ali hüquq təhsili mütləqdir.
• İş təcrübəsi: İxtisas üzrə ən azı 2 il məhkəmədə iş təcrübəsi olan
• Mülki, Mülki prosesual, İnzibati Xətalar, İnzibati prosesual, Sığorta qanunvericiliyini və diqər qanuvericilikləri bilən
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (Əla)
• Kompüter bilikləri, Microsoft office proqramları
Əsas vəzifə öhdəlikləri
• Subroqasiya üzrə məsuliyyət daşıyan şəxsləri (əvvəlki variantda “Zərər vuran” qeyd edilmişdir) müəyyən edib şirkətə dəvət etmək
• Subroqasiya üzrə məsuliyyət daşıyan şəxslərlə müvafiq müqavilələr bağlamaq
• Hüquqi sənədlərlə tanış olmaq, sorğuların o cümlədən məhkəməyə iddia ərizələrinin hazırlanması, göndərilməsini və həmin məhkəmələrdə şirkəti təmsil etmək
• Nümayyəndə qismində məhkəmə proseslərində çıxış etmək
• Subroqasiya işləri üzrə məhkəmə qərarlarının icra mərhələsində müvafiq sənədlərin hazırlamaq, icraçıya göndərmək və bağlanmış işləri arxivləşdirmək
• Subroqasiya işlərinin təhlili istiqamətində şirkətin digər struktur bölmələri ilə əməkdaşlıq etmək
• Digər sığorta şirkətlərinin subroqasiya tələblərini təhlil edib ödənişin aparılıb və ya aparılmaması barəsində yazılı təkliflər hazırlamaq
• Subroqasiya məsələləri ilə bağlı Şirkətin və idarənin rəhbərliyi tərəfindən verilən tapşırıqları yerinə yetirmək
Şəxsi keyfiyyətlər
• Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik olan insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı
• Fikrini dəqiq, lokanik və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı
• Təmkinli, stressədavamlı, biznes etikaya riayət etmək bacarığı
• Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi
• Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacariğı
• Təhlil və araşdırma qabiliyyətinə malik olmaq
• Müşahidə və ilkin təhqiqat aparmaq vəridşlərinə malik olmaq
İş şərtləri
• Əmək müqaviləsi bağlanılır
• İş vaxtı : həftə içi 5 gün /09: 00-dan 17:30 dək.
• Sabit əmək haqqı sınaq müddətində 500 AZN
• Sınaq müddətindən sonra 550 AZN
• Fəaliyyət nəticələrinin qiymətləndirilməsi əsasən bonus sistemi
Məlumatlandırıcı qeydlər
• Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
• CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur.
• Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
• CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
• İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini [email protected] e -mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Subroqasiya şöbəsinin hüquqşünası ” qeyd etmələri xahiş olunur.
“Atəşgah” S.Ş. şəffaf idarəçilik üslubunu tətbiq etməklə, əməkdaşların daimi rəyini öyrənib, qərarların qəbul edilməsində onların iştirakını təmin edir.
Sağlam həyat tərzinin təmin olunması üçün müasir idman zalı, bütün avadanlıqlarla təhciz olunmuş yemək zalında güzəştli şərtlərdə təşkil olunan nahar fasiləsi, kitabxana, istirahət otaqları, müxtəlif əyləncəli tədbirlər, intellektual oyun və viktorinalar iş gününü maraqlı və faydalı edir.
Ən vacibi isə hər bir əməkdaş davamlı inkişaf və karyera yüksəlişi məqsədilə daxili və xarici tədris prosesinə qoşulmaq imkanına malikdir.
VAKANSİYA 2
U and R Company
Vəzifə: 1C (Əmək haqqı üzrə) Konsaltinq təcrübəçi
Tələblər:
- İqtisadiyyat sahəsində ali təhsil
- 1C 8.2,8.3
- Azərbaycan dilində mükəmməl, rus və ya ingilis dilini orta səviyyədə bilmək
- Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
- Komandada işləmək həvəsi
- Məntiqi-analitik qabilliyyət, riyazi biliklər
- Araşdırma qabiliyyəti, özünü inkişaf etdirməyə meyillilik
- Tapşırıqları müstəqil yerinə yetirilməsi
- Məsuliyyətlilik , kreativlik, dəqiqlik
Vəzifələr:
- 1C proqramında əmrlərin əmək məcəlləsinə uyğun sistemə tədbiqi və əmək haqqı hesablanmasının avtomatlaşdırılmasının öyrənilməsi və tətbiqi
- Şirkətin xidmət göstərdiyi digər şirkətlərdən gələn sorğuların qəbul edilməsi və cavablandırılması
- Mövcud proqram təminatları üzrə konsultasiya xidmətinin göstərilməsi
İş şəraiti:
- Həftədə 5 gün (09:00-18:00)
- Təcrübə artımı imkanları
- 3 aylıq sınaq müddəti uğurla bitdikdən sonra daimi işlə təmin olunması
Əlaqə: Müraciət üçün CV-nizi [email protected] ünvanına (mövzu hissəsində “1C (Əmək haqqı üzrə) Konsultinq təcrübəçi” yazaraq) göndərməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 3
Competo
Competo (Umico) — инновационная компания, которая работает с розничными банками и ритейлом и помогает построить успешный бизнес в сфере финансовых услуг частным лицам на базе новейших финансовых и IT-технологий.
В связи с расширением рабочей деятельности Компании, в том числе, Контакт Центра, объявляется набор на нижеследующую вакансию.
Должность – Агент по теле-продажам
Должностные обязанности:
• Осуществление исходящих звонков по существующей базе и продажа соответствующего товара
• Телемаркетинг
• Информирование клиентов об услугах и иновационных кампаниях
• Регистрация звонков в системе CRM
• Работа над входящими звонками
• Способность оператора рассматривать, разрешать и направлять жалобы клиентов
Требования к кандидатам:
• Свободное владение азербайджанским и русским языками.
• Знание офисных программ
• Умение работать в коллективе
• Высокие навыки общения
• Приятный тон голоса
• Способность говорить свободно, четко и с интонацией
• Умение общаться с клиентами
Дополнительные предпочтения :
• Знание английского
• Навыки по продажам
Условия:
Скользящий график работы - 5/2
Кандидатов просим отправлять свое резюме c указанием в теме «Агент по теле-продажам» на e-mail: [email protected]
VAKANSİYA 4
Workplace Interiors LLC
Workplace Interiors LLC “Mühasib” vəzifəsinə namizəd axtarır.
İşin təsviri:
- Dövlət orqanlarına hesabatların hazırlanması və təqdim olunması;
- Vergi orqanları ilə yazışmalar;
- Vergi və mühasibat uçotunun aparılması;
- Mal-material, əsas vəsaitlərin hərəkətinə nəzarət etmək, qayimələri, aktları tərtib etmək;
- İşçilərin əmək haqqlarını və digər ödənişlərini hesablamaq;
- Bank, xəzinə üzrə məlumatların mühasibatlıq proqramına daxil edilməsini təmin etmək;
- Təşkilatlara vergi hesab- fakturalarını yazmaq və təqdim etmək;
- Digər təşkilatlardan daxil olmuş sənədlərin yoxlamaq, müvafiq hesablar planına işləmək;
- İlkin sənədlərin hesab sahələrinə uyğun qəbulunu və nəzarətini həyata keçirmək;
- AR Vergi Məcəlləsinə uyğun vergi uçotunun aparılması və hesabatlığı;
- Pul vəsaitlərinin, əmtəə- maddi qiymətlilərinin hərəkəti ilə bağlı əməliyyatları mühasibat hesabında əks etdirmək;
- Hesabat tərtib etmək üçün uçotun müvafiq sahələri üzrə məlumat hazırlamaq, mühasibat sənədlərinin saxlanılmasına nəzarət etmək, onları müəyyən edilmiş qaydada arxivə təhvil vermək üçün rəsmiləşdirmək;
- Rəhbərlik tərəfindən mühasibatlığa dair verilən digər tapşırıqların icra etmək.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli (Mühasibatlıq sahəsində)
- 2 il sahə üzrə iş təcrübəsi
- 1C mühasibatlıq proqramını tam bilməli
- Excel proqramında işləmə bacarığı
- Bank-kassa sənədlərilə işləmə qabiliyyəti
- İnzibati və kommersiya xərclərinin uçotunu apara bilməli
- Fakturaların yoxlanılması və firmalarla üzləşdirmə bacarığı
- Hesablar planı və mühasibatlıq yazılışlarını oxuya bilməli
- Rus və ingilis dilləri arzuolunandır.
Şirkət təklif edir:
- Karyera yüksəlişi imkanları
- Özünü inkişaf etdirmək imkanı
CV-nizi [email protected] ünvanına məktubun “Mövzu” (“Subject”, “Тема”) qismində “Accountant” kopiyada [email protected] qeyd edib göndərməyiniz xahiş olunur.
Accountant
Job description:
• Control Accounts Receivables on a regular basis
• Control other receivables of bank’s accounts and cash flow
• Contact with debtors and make reconciliation of loans on a regular basis
• Proceed with contractual obligations in case of overdue in payments
• Prepare an Account Receivable report to the management on a regular basis
• Proceed with ledger to record administrative and other expenses
Candidate Requirements:
• High education ( Accounting or Law sector)
• At least 2 years experiences in such fields
• 1C accounting software knowledge is mandatory
• Ability to work on Microsoft Excel
• Ability to work with bank/cash documentations
• Reporting administrative and commercial expenses
• Control and monitor vendor invoices, collaboration /reconciliation with suppliers
• To be familiar with chart of accounts and records
• Russian and English languages knowledge is preferable
The Company Offers:
• Opportunity for career growth
• Opportunity for self-developing
Please send your CV’s using follow email address [email protected], indicate the name of position in subject field.
VAKANSİYA 5
Purple Cake
İŞİN TƏSVİRİ
2009-cu ildən bəri keyfiyyətini və etibarlılığını sübut etmiş marka sektorda pərakəndə satış edən Purple MMC-i “Purple Cake Boutique” sirniyyat mağazasında “Mağaza müdiri” vəzifəsində işləmək arzusunda olan 30-45 yaş arası həmkarları işə dəvət edir
ÜMUMİ XÜSUSİYYƏTLƏR
1. Komanda şəklində işləmək bacarığı,
2. Dinamik,
3. Gülərüz,
4. Özünə qulluq və xarici görünüşə diqqət yetirən,
5. Səlis nitqə malik olan,
6. Öz üzərində çalışqan,yeniliklərə can atan və çətinliklərdən çəkinməyən
7. Rus və İngilis dilini bilən
TƏLƏBLƏR:
1. Mağaza müştəri xidmətləri bölmələrinin fəaliyyəti ilə bağlı mərkəzlə mağaza arasında koordinasiyanı təmin etmək və izləmək,
2. İşçi məmnuniyyətini və satış performansını artırmaq,
3. Mağazada müştəri portfelinin yaradılması,
4. Müştəri şikayət / təklif sisteminin idarə edilməsi,
5. Mağazanı sərfəli və nümunəvi bir müəsissəyə çevirmək,
6. Lazımi hesabatların vaxtında və dəqiq şəkildə Baş Ofisə verilməsini təmin
etmək,
7. Məhsulları sayaraq stok izləməsini həyata keçirmək,
8. Mağazadakı lojistik tətbiqetmələri həyata keçirmək
Əmək haqqı namizədlərlə keçirilən müsahibə zamanı razılaşma yolu ilə təyin ediləcəkdir.
CV-in [email protected] email ünvanına göndərməsi tələb edilir.
VAKANSİYA 6
Melissa Grou
2000-ci ildən fəaliyyətə başlayan “Melissa Group” şirkətlər qrupu inşaat sektorunda təqdim etdiyi innovativ layihələrinin texniki xüsusiyyətləri və vizual görünüşü ilə hər zaman diqqət mərkəzində olmuşdur. Sakinlərin rahatlığını, onların tam təhlükəsiz və komfortlu yaşayış sahəsi ilə təmin edilməsini əsas məqsədlərindən biri hesab edən “Melissa Group” proffesional kollektivi ilə də istər bilik və bacarıqların inkişafı, istərsə də karyera proqresi sahəsində əməkdaşlarının ümidini doğrultmaqdadır. Təcrübəli rəhbər və əməkdaşlarla işləmək istəyən, elan olunan vakansiya üzrə qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərlə eyni komanda da işləməkdəm məmnun olarıq.
Elan etdiyimiz vakansiya: Nəzarətçi
Vəzifə öhdəlikləri və iş barədə məlumat
• Müəssisənin missiyasına, məqsədlərinə və siyasətinə müvafiq işləmək
• Buraxılış nəzarət sisteminin həyata keçirilməsi
• Müəssisə ərazisini nəzarət altında saxlamaq, kamera vasitəsilə nəzarəti təmin etmək
• Daxili təhlükəsizlik qaydalarına əmək olunmasına nəzarət etmək
• Təlimatda qeyd edilən istisna hallar xaric, vəzifə yerini tərk etməmək
• Hadisələrə qarşı diqqətli davranmaq
• Başverən hadisə barədə növbə rəisini mütəmadi olaraq məlumatlandırmaq
• Ərazini vaxtaşırı gəzmək, vəzifələrin icrasını həyata keçirmək
• Əraziyə gələn qonaqlarla etik normalar əsasında davranma, gülərüz münasibət göstərmək
• Tapşırılan ərazidə yerləşən obyektləri daim nəzarətdə saxlamaq
• Xidmət zamanı baş verən hallar barədə növbə rəisinə məruzə etmək
• Növbə zamanı ona tapşırılmış ərazini tam nəzarətdə saxlamaq və növbəni təlimata uyğun qaydada aparmaq
• Növbə zamanı xüsusi geyim formasında olmaq
• Növbəni təlimata uyğun şəkildə təhvil almaq və təhvil vermək
• Şirkətin daxili nizam-intizam və etik davranış qaydalarına riayət etmək
• Obyekt daxilində müştəriyə yardımçı olmaq, lazım gəldiyi təqdirdə istiqamətləndirmə və məlumatlandırma işini görmək
• Yanğın və şəxsi təhlükəsizlik qaydalarına əməl etmək
Vəzifə ilə bağlı tələblər
• Yaş: 20-30
• Cinsi: kişi
• Boyu: 170 sm
• Həqiqi hərbi xidməti başa vurmuş
• Təhsili: Tam orta və ya peşə təhsili
• Azərbaycan dilində sərbəst yazmaq, oxumaq, və danışmağı bilməsi vacibdir
• Rus dilini bilməsi üstünlükdür
• Çevik və doğru qərar vermə bacarığı
• Məhkumluluğunun olmaması
Əlavə məlumat
• Əmək haqqı: 500 AZN
• İş saatı: Növbəli iş qrafiki ilə təyin olunur
CV-lərinizi [email protected] ünvanına "Nəzarətçi" başlığı ilə göndərməyiniz və ya https://melissagroup.az/vakansiyalar bölməsindən müraciət etməyiniz xahiş olunur.
VAKANSİYA 7
Başak Group
Başak Grup MMC "Satınalma mütəxəssisi" vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
- Ali təhsil,
- Göstərilən vəzifə üzrə min 1-2 il təcrübə,
- Satınalma prinsiplərini bilməli,
- Şəxsi avtomobil
- Analitik düşünmə və problemləri həll etmə bacarığı,
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı,
- MS Office komputer proqramından sərbəst istifadə etmək bacarığı,
İş şəraiti:
- İş şəraiti:Əmək haqqı: 500-800 AZN ,
- Nahar şirkət tərəfindən verilir,
- Korporativ nömrə,
- Ünvan: Dərnəgül şosesi 31, məhəllə 5, Ziya Bünyadov pr. 3105
Tələblərə uyğun şəxslər CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissəsinə “Satınalma mütəxəssisi” yazaraq göndərə bilərlər
VAKANSİYA 8
Emsa Baku
Emsa Bakı MMC Mağaza meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
• Ali təhsil;
• 25-45 yaş həddi;
• Minimum 5 il satış sahəsində (2 ili rəhbər vəzifədə olmaqla) iş təcrübəsi olmalı;
• Satış texnikalarını yaxşı bilməli, müştəri yönümlü və satışa meyilli olmalı;
• Güclü liderlik keyfiyyətlərinə sahib olmalı və kollektivlə işləməyi bacarmalı;
• Kooperativ idarəetmənin üsul və tətbiqi qaydalarını bilməli;
• Analitik təhlil qabiliyyətinə sahib olmalı;
• MS Office proqramları üzrə qabaqcıl istifadə biliyi;
• Azərbaycan və rus dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
• İşgüzar ünsiyyət və danışıqlar aparılması, kollektiv idarə etmə bacarıqlarının olması;
Vəzifə öhdəlikləri:
• Satış departamentinin iş prinsiplərinə uyğun olaraq mağazanın işinə nəzarət etmək;
• Rəqiblərin, trendlərin və bazarda baş verən yeniliklərin təqib edilməsi, analiz edilməsi və nəticələrin departament rəhbərinə təqdim olunması;
• Mağazanın satış planının icrasına nəzarət etmək və yaranacaq problemlərin aradan qaldırılmasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa rəhbəri ilə daimi əlaqədə olmaq;
• Kooperativ müştərilərin cəlb edilməsi və satışın artırılması məqsədilə yeni təkliflər vermək;
• Satış komandasına tətbiq olunan öhdəlik və tapşırıqların həyata keçirilməsi üçün işçilərin bu istiqamətdə təlimatlandırılmasını və yönəldilməsini təmin etmək;
• Mağazanın işçilərinin işinin ilkin qiymətləndirməsini apararaq departament rəhbəri ilə müzakirə olunması;
• Satış ilə əlaqədar qərarların verilməsi prosesində iştirak etmək;
• Satış planına uyğun olaraq işçilər arasında iş bölgüsünün aparılması, iş qrafiklərinin və ya işçilərin iş rejiminin planlaşdırılması
• İşçinin iş prosesinin nəzarətdə saxlanılıb izlənməsi
• Rəhbər tərəfindən vəzifə icrası ilə bağlı digər tapşırıqlar
• Bazar araşdırmaları aparılması və müştəri ehtiyaclarının məyyənləşdirilməsi;
• Satış analizlərinin həyata keçirilməsi və rəqiblərlə müqayisəli analizlərin aparılması;
• Satış kampaniyalarının təşkil edilməsi;
• Rəqib şirkətlərin qiymət və satış strategiyaları barədə təhlillərin aparılması.
• Müştərilərlə işgüzar danışıqların və satışın həyata keçirilməsi
• Satışın inkişaf etdirilməsi üzrə təkliflər planının hazırlanıb rəhbərliyə təqdim olunması
• Rəhbərliyin tələb etdiyi hesabatların vaxtında hazırlanıb təhvil verilməsi
İş şəraiti:
• İş saatı Əmək qanunvericiliyinə uyğun tənzimlənir.
• İş yeri şəhərin mərkəzində yerləşir
• İşə qəbul Əmək Qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir
Uyğun namizədlər şəkilli CV-lərini [email protected] mail ünvanına Mağaza meneceri başlığı ilə göndərə bilərlər.( Xahiş edirik ki, ancaq uyğun namizədlər CV göndərsin)
VAKANSİYA 9
Sabah Group LLC
“Distribusiya üzrə satış təmsilçisi”
Sabah Group MMC şirkəti
Tələblər:
• Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları
• Azərbaycan dilini sərbəst bilmək, rus və ingilis dilini bilmək arzu olunandır
• Təşkilat və planlaşdırma
• Problemlərin təhlili və problemlərin həlli
• İnformasiyanın idarə edilməsi
• Təqdimatların hazırlanması
• İnandırıcı olmaq
• Ali təhsilli olanlara üstünlük veriləcəkdir.
Vəzifələr:
1. Satışların artırılması, bacarıqların inkişaf etdirilməsi və məhsul haqqında biliklərin inkişaf etdirilməsi yolu ilə sərfəli nəticələrin əldə edilməsinə cavabdehdir.
2. Satışların idarə edilməsi, performans hesabatı yaratmaq, proseslərin optimallaşdırılması.
3. Biznes əlaqələrinin maksimallaşdırılması və müştəri xidmətinin inkişaf edə biləcəyi bir mühitin yaradılması.
4. Bütün növ satışların korporativ qaydalara uyğun olduğuna nəzarət etmək.
5. Bazar araşdırması, rəqiblərin və müştərilərin təhlilini aparmaq.
6. Aksiyalarda, promosyonlarda iştirak etmək.
7. Məhsulların merçandayzinqini həyata keçirmək
İş rejimi : 10:00 – 19:00
Əmək haqqı: İlkin olaraq 600-800 AZN, sınaq müddətindən sonra isə satışdan faiz.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini [email protected] e-poçt ünvanına "Distribusiya üzrə satış təmsilçisi" adı ilə göndərməlidirlər.
VAKANSİYA 10
Vostok-Service Baku
МЕНЕДЖЕР ПО ПРОДАЖАМ
Описание работы
- Группа компаний Восток-сервис - лидер российского и европейского рынка средств охраны труда, ведущий разработчик, производитель и поставщик спецодежды, рабочей обуви и СИЗ, в связи с развитием бизнеса, приглашает на постоянную работу инициативных и динамичных кандидатов
- Ведение и развитие крупных, средних и мелких корпоративных клиентов
- Проведение переговоров на предприятиях различного уровня для продвижения продукции и обучение пользователей правильному применению СИЗ
- Контроль дебиторской задолженности
- Подготовка коммерческих предложений
- Оперативное решение возникающих вопросов с клиентами
- Анализ емкости рынка, конкурентов, их цен и ассортимента
- Определение новых рынков сбыта и новых потребителей продукции;
- Активная рабочая деятельность в условиях многозадачности
- Интересную работу в команде единомышленников - профессионалов с многолетним опытом
- Обучение по свойствам продукции, основам законодательства в сфере охраны труда, технике продвижения и презентации (дистанционные обучения, бизнес - тренеры, выездные сессии) на всех этапах Вашего развития
- Возможность карьерного и профессионального роста
- Участие в выставках и совещаниях
- Выезды на производственные фабрики компании и партнеров как по стране, так и за рубеж
- 6-ти дневную рабочую неделю
- Суббота с 10:00 до 13:00
- Прозрачную и понятную систему мотивации с реальными планами и справедливыми KPI
- Заработную плату 500-1500 azn (оклад + ежемесячные и годовые бонусы)
- Оплату мобильной связи
- Возможность использования служебного транспорта для выезда на предприятия
- Развитую и насыщенную корпоративную культуру
- Широкий круг общения разного уровня
Требования к кандидату
- Кандидаты женского и мужского пола
- Возрастные ограничения 24-35 лет
- Вы владеете навыками переговоров c корпоративными клиентами и имеете опыт продаж в сегменте B2B
- Вы привыкли работать на результат, а не ради галочки
- Вы хотите работать, зарабатывать и приобретать ценные навыки
- Умеете самостоятельно планировать, ставить задачи и выполнять их в срок
- Вы готовы постоянно присутствовать у клиента для эффективного выстраивания отношений.
- Вы умеете слушать и слышать, устанавливать доверительные отношения, грамотно выражать мысли и давать конструктивную обратную связь
- Вы ответственны и дисциплинированны
- Вы уверенный пользователь 1С, WORD, EXСEL
- У вас есть высшее образование
- Ваши жизненные ценности - здоровье и безопасность
Эл. почта: [email protected]
VAKANSİYA 11
AZZA Cake House
Компания AZZA на сегодняшней день крупнейшая сеть кондитерских магазинов на территории Азербайджана – объявляет о вакансии «Менеджер магазина» с перспективой быстрого роста до позиций Директор магазина (куратор группы магазинов)
Требования:
• Полное среднее образование, высшее приветствуется
• Пол не имеет значения
• Свободное владение азербайджанским и русским языками
• Опыт работы в сфере продаж и управления минимум 2 года
• Коммуникабельность, умение руководить и работать в команде
• Грамотно поставленная устная и письменная речь
• Организационные навыки, наличие лидерских качеств
• Стандартное знание офисных программ, 1C, MS Outlook,
Обязанности:
• Организация эффективной работы магазина
• Работа с персоналом, обеспечение надлежащего качества обслуживания покупателей
• Контроль сохранности товара, обеспечение выполнения плана продаж
• Отчётность о проделанной работе
• Прием и возврат товара
• Заполнение отчетов и ведение документации
• Составление графиков работы персонала магазина
• Контроль ассортимента и качества товара, предлагаемый покупателю
• Выкладка товара в соответствии со стандартами мерчандайзинга
Компетенции
• Ответственность
• Пунктуальность
• Стрессоустойчивость
• Коммуникабельность
• Стремление к саморазвитию
• Клиент ориентированность
Компания предлагает:
• Корпоративное обучение и тренинги
• Пятидневная рабочая неделя со сменным графиком
• Профессиональный рост и развитие
• Карьерный рост внутри компании
• Официальное оформление
• Оплачиваемый отпуск
• Заработная плата 900 AZN
Кандидатов просим отправлять свое резюме с фотографией на e-mail: [email protected], указав в теме письма название вакансии «Менеджер магазина». На интервью будут приглашены только те кандидаты, которые будут соответствовать вышеуказанным требованиям.
VAKANSİYA 12
Skhan Group
“Skhan Group” şirkəti “Təchizat üzrə Satış Təmsilçisi” vakansiyası elan edir.
Namizəddən tələblər:
• Yalnız xanım namizədlər
• Ali təhsil (iqtisadi sahədə təhsil alanlara üstünlük veriləcək)
• Yaş həddi: 25-40;
• İş təcrübəsi 1 ildən 3 ilə qədər;
• Məsuliyyətli və nizam-intizamlı olmaq;
• Təchizat və satış sahəsində iş təcrübəsi mütləqdir;
• Azərbaycan dili əla, Rus dili yaxşı səviyyədə, İngilis dili arzuolunandır;
• MS Office (Word, Excel, Power point, Outlook), 1C;
• İqtisadiyyat, Menecment, Logistika sahəsində biliklər;
• Təchizat zənciri haqqında ümumi biliklər;
• Yüksək nitq mədəniyyəti, yazılı və şifahi ünsiyyət qurma bacarığı;
• Yaxşı səviyyədə analitik bacarıqlar, danışıqların aparılması, qiymətlərin razılaşdırılması metodlarını və strategiyasını bilməli;
• Yüksək məhsuldarlıq və iri həcmli informasiyalarla işləmə qabiliyyəti olmalı;
İş barədə məlumat:
• Təchizat proseslərinin hazırlanması, yerinə yetirilməsi və icra olunmasının idarə edilməsi;
• Maya dəyərinin azaldılması və ən uyğun seçimin edilməsi;
• Yerli bazara baxış keçirilməsi;
• Müqavilə və ödəniş sənədlərinin hazırlanması və onlara nəzarətin həyata keçirilməsi;
• Alınacaq məhsulun vaxtında, uyğun keyfiyyətdə və dəyərdə olmasına nəzarət edilməsi;
• Alışlara müvafiq rəylərin və təsdiqlərin alınması;
• Alışların 1C proqramında işlənməsi;
• Şirkətin təchizat siyasətinə uyğun təchizatçının seçilməsi;
• Təchizat planına uyğun alışların həyata keçirilməsi;
• Təchizatçılarla danışıqların aparılması, endirimlərin alınması;
• Şirkətin daxili təchizat üzrə sifarişləri təmin etmək;
• Bazarın təhlili, tələb olunan materialların yerli və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasını hazırlamaq və təhlilini təşkil etmək;
• Yeni müştərilərin axtarışı, potensial müştərilərlə əlaqələrin yaradılması;
• Müştəridən gələn sorğuların dəqiq və vaxtında cavablandırılması;
• Alınan məhsulların müvafiq standartlara cavab verməsinə nəzarət etmək, onların qəbulunda iştirak etmək, ehtiyaclar üzrə vaxtında aidiyyəti müəssisə və qurumlara sifarişlər verilməsi istiqamətində tədbirlər görmək;
• Alınmış mallar və görülmüş işlər barədə hesabatların hazırlanması.
İş şəraiti:
• 5 günlük iş həftəsi, 09:00-18:00
• İstirahət günləri: Şənbə - bazar
• Əmək haqqı: 600 AZN + bonus
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Təchizat üzrə Satış Təmsilçisi” qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 13
Satış menceri - Havaline MMC
Namizədlər tələblər:
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq qabiliyyətli,
- Rus dili biliyii üstünlükdür
- Punktual, aktiv və satış qabiliyyətli
- Avtomobil olmağı üstülükdür
• Şəhər-Bakı
• Yaş- 25 - 40 yaş
• Təhsil- Orta
- İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək, həftə içi 5 gün , Şənbə-bazar günləri istirahət, dövlət bayram günləri qeyri iş günü
- Əmək haqqı: 400 AZN fix + dövriyyədən əlavə % (namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq dəyişəcək)
Əlaqədar şəxs: Elvin Osmanov
Telefon
(012) 488-06-27
(050) 201-61-38
E-mail: [email protected]
VAKANSİYA 14
Autolux Azerbaijan LLC
“Avlolüks Azərbaycan” MMC-yə mühasib tələb olunur.
İş qrafiki : 9:00-18:00/bazaar ertəsi-cümə
Namizədə olan tələblər:
• Mühasib dərəcəsi və ya maliyyə/mühasibatlıq sahəsində ali təhsil;
• İş təcrübəsi: müvafiq sahədə azı 1 il iş təcrübəsi;
• Azərbaycan sərbəst yazı və danışıq qabiliyyəti (ingilis və rus dili arzu olunandır);
• Əla kompüter bilikləri (Microsoft Office);
• Mühasibatlığa dair cari qanunvericilik aktlarına dair bilik;
• Yüksək analitik düşüncə və problemləri həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq;
• Təşəbbüskar, qərar qəbul etmə bacarığı, komandanı həvəsləndirmək və idarə etmək qabiliyyəti;
• Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;
• Əla ünsiyyət qurmaq və yaxşı komanda üzvü olmaq bacarığı;
• İşçi heyəti ilə işləmək bacarığına malik olmalı.
• 1C Mühasibatlıq 8.3 versiyasında iş təcrübəsi arzuolunandır
Vəzifə öhdəlikləri:
• Əsas vəsaitlərin qeydiyyatının aparılması
• Əsas vəsaitlərin hərəkətinə uçot sistemində nəzarət və əsas vəsaitlərin müvafiq qaydada qeydiyyatının aparılması
• Mal-material və əsas vəsait üzrə tələblərə nəzarət və yanlış qeydə alınmış tələblərin düzəldilməsi
• Əsas vəsaitlərin amortizasiyası və təmirinə nəzarət
• Əsas vəsaitlərin ildə iki dəfə və ya daha artıq dəfə inventarizasiyası
• Əsas vəsaitlər üzrə siyasət və prosedurların bərqərar və tətbiq edilməsinə dəstək
• Əsas vəsaitlərin hesabının aparılması və müvafiq qeydlərin uçot sisteminə daxil edilməsi
• Mühasibatlıqla və digər şöbələrlə birlikdə səmərəli mühasibatlı üsullarının tətbiq olunmasının, habelə əsas vəsaitlərin qeydiyyatı və hesabı ilə bağlı digər şöbələrin biznes tələbatlarının düzgün başa düşülməsinin təmin edilməsi
• Cari iş prosesinin avtomatlaşdırılmasının və səmərəliliyinin artırılması imkanlarının araşdırılması və proseslərin təkmilləşdirilməsi, məhsuldarlığın artırılması, əsas vəsaitlərin dövriyyəsinə nəzarətin gücləndirilməsi üçün təşəbbüslərin irəli sürülməsi
• Lazım gələrsə Maliyyə-mühasibatlıq şöbəsindəki digər bölmələrə tapşırıqların yerinə yetirilməsində dəstək
• Daxili təsərüfat məqsədli və şirkətə məxsus əsas vəsaitlərin təmirinə sərf edilən materialların aktını tələb etmək və nəzarətdə saxlamaq
• Aylıq və günlük hesabatlar hazırlamaq
• Mal-materiallara dair alış sənədlərinin işlənməsini təmin etmək, mal-materialların qiymət və say göstəricilərinin alqı-satqı müqaviləsinə, təchizatçılara sifariş sənədlərinə uyğun olub-olmamasını yoxlamaq, uyğunsuzluq halları aşkar olunduqda, onların aradan qaldırılmasını tələb və təmin etmək;
• Mal-materialların alışı, yerdəyişməsi, geri qaytarılması, komplektləşdirilməsi və silinməsi ilə bağlı sənədləşmə işlərinin müvafiq qanunvericilik aktlarına və mühasibat uçotu standartlarına uyğunluğunu yoxlamaq
• Müəssisəyə məxsus olan mal-materialların uçotunu aparmaq, mal-materialların faktiki maya dəyərini hesablamaq
• Anbara daxil olan malların qəbulu və qeydiyyatının aparılmasını təmin etmək
• Anbar inventarizasiyalarında iştirak etmək
• Ay sonu bağlanışına yardım etmək
E-mail : [email protected]
Tələblərə uyğun olmayan və "Subject" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq.
VAKANSİYA 15
Bizim Kəndimiz
Şirkət: “Bizim Kəndimiz” MMC
Vakansiya: Marketinq üzrə mütəxəssis
İş yeri: Bakı
İş Qrafiki – 6 günlük (6 cı gün qısaldılmış iş günü)
Vəzifələr:
• İllik marketinq planını hazırlayır və ona uyğun işlərini qurur;
• Marketinq sahəsinin inkişafı məqsədilə daim yeni axtarışlar edir və müvafiq istiqamətlər barədə rəhbərliyə xəbər verir.
• Şirkətin bazarda təqdim etdiyi bütün növ cari və yeni maliyyə məhsul və xidmətlərinin reklamını təşkil edir;
• Xarici satış kanallarını (İnternet, SMS, Mobil, web portallar və s.) müəyyən edərək, habelə strategiya və inkişaf planı layihələrini hazırlayaraq icra edir, onlara nəzarət və təhlilini aparır.
• Email marketinq sahəsində mütəmadi olaraq mass mail konseptlərinin hazırlayır və təqdimatını aparır;
• Müştəri bazasını genişləndirir;
• Digital Marketinq üzrə kampaniyaları təşkil və idarə edir;
• Şirkətin mövcud marketinq kampaniyalarını daim nəzarətdə saxlayır və gedişi ilə əlaqədar departamentin rəhbərinə hesabat yazaraq təqdim edir;
• İnternetdə bazara çıxarılan məhsulun irəli getməsini təhlil edir;
• Müştərilərdən gələn sorğuları cavablandırır;
• Tizer və banner şəbəkələri ilə iş aparır;
• Mütəmadi olaraq reklam materiallarının yerləşdirilməsi üçün tematik sahələrin seçimini aparır;
• Satış məqsədləri üçün PR və reklam mətni hazırlayır;
• İstifadə olunan saytların effektivliyini təhlil edir;
• Şirkətin strategiyası çərçivəsində, bazar şərtləri və müştəri ehtiyacları yönündə yeni məhsul və xidmət modellərinin inkişaf etdirilməsini təmin edir;
• Şöbənin fəaliyyəti çərçivəsində qarşıya çıxacaq digər məsələləri həll edir.
Namizədə tələblər:
• İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil;
• Müvafiq sahədə ən azı 3-5 illik iş təcrübəsinə (market sektorunda təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək), xüsusən digital marketinq sahəsində geniş təcrübəyə malik olmaq;
• Marketinqin əsas prinsiplərini yaxşı bilmək;
• SMM, PR və Reklam sahələrində geniş təcrübəyə malik olmaq;
• MS Office (Word, Excel) yüksək səviyyədə bilmək, digər dizayn proqramlarında işləmə bacarığı namizəd üçün üstünlükdür;
• Yüksək analitik qabiliyyətə, ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq;
• Məqsədyönlü, məsuliyyətli, operativ və yeni ideyalara malik olmaq.
Uyğun və maraqlanan şəxslər CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Marketinq üzrə mütəxəssis” başlığı altında [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 16
Company
Təchizat üzrə Mütəxəssis (tikinti sahəsi üzrə)
Vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkətin bütün təchizat üzrə sifarişlərinin təmin edilməsinə nəzarət etmək;
• Bazarın təhlili, tələb olunan materialların yerli və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlilini təşkil etmək;
• Qiymət Sorğusu/Tenderin keçirilməsi üzrə müvafiq qanunvericiliyin və daxili qaydalara uyğun olaraq məhsul və xidmətlərin satınalınması üzrə qiymət sorğusu/tenderlərin elan olunmasını, prosesin idarəolunması, təkliflərin təhlil edilərək ən sərfəli kommersiya şərtlərinin əldə edilməsi üçün təchizatçılarla danışıqlar aparmaq;
• Müqavilələrin bağlanılması və müqavilə şərtlərinin icrasını nəzarətdə saxlamaq;
• Gömrük rəsmiləşdirilməsini həyata keçirmək (sifarişlərin hazırlanması, gömrük rəsmiləşdiriməsi üçün tələb olunan bütün sənədləri paketinin broker şirkətinə təqdim etmək);
• Alınan məhsulların müvafiq standartlara cavab verməsinə nəzarət etmək, onların qəbulunda iştirak etmək, ehtiyaclar üzrə vaxtında aidiyyəti müəssisə və qurumlara sifarişlər verilməsi istiqamətində tədbirlər görmək;
• Vəzifəsinə uyğun olaraq Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələb olunur :
• Ali təhsili olmalıdır;
• Aidiyyatı sahə üzrə 3 ildən 5 ilə qədər iş təcrübəsi olmalıdır;
• Microsoft Office proqramları, xüsusi ilə Microsoft Excel və Microsoft Word proqramlarında sərbəst işləməyi bacarmalıdır;
• Sürücülük vəsiqəsi mütləqdir.
• Azərbaycan, rus və ingilis dillərində sərbəst danışmaq və yazmaq qabiliyyəti;
• Güclü kommunikasiya və prezentasiya bacarıqları olmalıdır;
• Məsuliyyətli, diqqətli, idarəçilik, müstəqil qərar vermək və ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti olmalıdır;.
• Kompüter biliyi: Microsoft Office (Word, Excel, Office, Outlook, PowerPoint,)
• Əmək haqqı müsahibə zamanı təyin olunacaqdır
• AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
• İş vaxtı Həftədə 6 gün
Maraqlanan namizədlər cv-lərini mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 17
Emsa Baku
Emsa Bakı MMC Satınalma üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
• Ali təhsil,
• Göstərilən vəzifə üzrə min 1-2 il təcrübə,
• Satınalma prinsiplərini bilməli,
• Analitik düşünmə və problemləri həll etmə bacarığı,
• Azərbaycan, rus və ingilis dillərində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı,
• Excell,MS Office komputer proqramından sərbəst istifadə etmək bacarığı,
• Dinamiklik, gərginliyə davamlılıq, ünsiyyət və təqdim etmə bacarığı,
• Komandada işləmə bacarığı.
İş şəraiti:
• İş saatı Əmək qanunvericiliyinə uyğun tənzimlənir.
• İş yeri şəhərin mərkəzində yerləşir
• İşə qəbul Əmək Qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir
Uyğun namizədlər şəkilli CV-lərini [email protected] mail ünvanına Satınalma üzrə mütəxəssis başlığı ilə göndərə bilərlər.( Xahiş edirik ki, ancaq uyğun namizədlər CV göndərsin)
VAKANSİYA 18
ATL Academy
ATL Academy proqramlaşdırma sahəsini hərtərəfli əhatə edən və texnologiya sənayesinin tələblərinə cavab verən innovativ təhsil müəssisəsidir. Akademiyamızda Mühəndislik məktəbinin “Code School”, “Product School”, “Cloud Computing School” istiqaməti var . Code School Software Development Fundamentals, Backend və Frontend Software Development proqramlaşdırma təhsili üzrə ixtisaslaşmış bootcamp və seçməli dərslər formatında tədris həyata keçirir. Təlimlər geniş təcrübəyə malik mütəxəssislər tərəfindən hazırlanır və tələbələrə nəzəri biliklər ilə yanaşı, həm də praktiki biliklər öyrədilir. Praktiki vərdişlər bir başa ATL Tech şirkətinin təcrübəli komandası ilə həyata keçirilir.
Vakansiya: Biznes İnkişafı üzrə Menecer.
Namizədin qeyd olunmuş fənnlərin mükəmməl səviyyədə nəzəri və təcrübi biliklərə sahib olması mütləqdir;
Vəzifə öhdəlikləri
• Biznesin inkişaf imkanları üzrə mütəmadi təqdiqat və təkliflərin hazırlanması;
• Marketinq fəaliyyətinin şirkət maraqlarına uyğun qurulmasında iştirak və koordinasiyası;
• CRM sisteminin təkmilləşdirilməsi və nəzarəti;
• Yeni müştərilərin tapılması və görüşlərin təşkili;
• Ofisin təmiz saxlanılmasına nəzarət.
Vakansiya üzrə tələblər
• İqtisadiyyat, Menecment, Marketinq və ya uyğun sahədə ali təhsilin olması;
• Azərbaycan və ingilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməsi (rus dili biliyi üstünlükdür);
• Könüllük fəaliyyəti də daxil olmaqla biznesin inkişafı sahəsində ən azı 2 il təcrübənin olması;
• Tədqiqat və təhlil bacarığının olması;
• Müştərilərlə iş və satış sahəsində çalışmağa motivasiyasının olması;
• Ofis proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməsi;
• Nəticəyönümlü və məsuliyyətlə işləməsi;
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığının olması.
Maraqlanan namizədlərdən linkə https://jobs.talhunt.az/atlacademy/517-biznes+inkisafi+uzre+menecer keçid edərək, mürəciətlərini təsdiq etmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.
VAKANSİYA 19
Özəl Klinika
Təchizat şöbəsinin müdiri (Özəl Klinika)
Tələblər:
• Аli təhsili
• Tibb sahəsində 3 il təcrübə
• Azərbaycan, rus və ingilis dillərində savadlı yazı və mükəmməl şifahi vərdişlərə malik olmaq;
Vəzifə üzrə öhdəliklər
• Satınalma sifarişlərinin qəbulu və qiymətləndirilməsini yoxlamaq
• Sifarişlərin əvvəlcədən müəyyən edilmiş zaman intervalında icra edilməsini təmin etmək
• Təchizatçı firmalarla danışıqlar aparmaq
• Sifarişin qəbulu, malın çatdırılması, xidmətlərin icrası və tədarükçülərə ödənişlərin icra olunması mərhələlərini əhatə edən satınalma prosesinin tam sənədləşdirilməsi və icrasına nəzarət etmək
• Tədarükçülərlə bağlanmış müqavilələrin, hazırlanmış qiymət-razılaşdırma protokollarının tələblərinə riayət olunmasına nəzarət etmək
• Bazarın təhlili, tələb olunan məhsulların daxili və xarici bazarda araşdırmasının aparılması;
• Təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlil edilməsi;
• Yeni təchizatçılarla işgüzar münasibətlərin təmin edilməsi və inkişaf etdirilməsi;
• Müqavilələrin hazırlanması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması və nəzarətdə saxlanılması;
Əməkhaqqı 2700-3200 AZN
Maraqlanananlar CV-ni [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
VAKANSİYA 20
Kredit Evi QSC
Kredit işçisi – “Kredit Evi” QSC
Gəncə filialı üçün: “Kredit işçisi” vakansiyası elan edir.
Tələblər
• Ali təhsil;
• Səlis Azərbaycan dili;
• Yaş həddi: 21-30 yaş
• Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
• Mövcud məhsulların yüksək səviyyədə təqdimat bacarığı;
• Microsoft Word və Excel proqramların yaxşı səviyyədə istifadəsi bacarığı;
Vəzifə öhdəlikləri:
• Aidiyyatı coğrafi ərazidə potensial müştəri cəlbi;
• Kreditlərin rəsmiləşdirilməsi prosesini şirkətin daxili normativ sənədləri, müvafiq prosedur və qaydaların tələblərinə əsasən icra etmək;
• Əmək funksiyalarından və daxili normativ sənədlərin tələblərindən irəli gələn digər vəzifələrin yerinə yetirilməsi;
Bizim sizə təklifimiz:
• Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv;
• Bacarıqlarınız nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
• Gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş şərait;
Əgər təklifimiz sizə maraqlıdırsa şəkilli cvlərinizi (şəkilli cv mütləqdi) [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərsiz.
E-məktubunuzun “mövzu” (subject) sətrində, müraciət etdiyiniz vəzifəni qeyd edin (“Kredit İşçisi” –Gəncə filialı). Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmayacaq. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə müsahibə üçün əlaqə saxlanılacaq.