20 may 2018 23:28

Azərbaycanın tanınmış şirkəti işçi yığır - VAKANSİYALAR

FED.az xəbər verir ki, Azərbaycanın ən böyük müəssisələrindən olan Holcim (Azərbaycan) ASC bir neçə vəzifə üzrə vakansiya elan edib. 

Bunlar aşağıdakılardır:

 

Eləcə də bax: "Bank Respublika" işçi axtarır - VAKANSİYA

 

Holcim (Azərbaycan) ASC-də iş imkanları.

Holcim (Azərbaycan) ASC LafargeHolcim Qrupunun üzvüdür

Lafarge Holcim Qrup, dünyanın 90-dan çox ölkəsində, 110,000-dən çox işçisi ilə fəaliyyət göstərərək, sement, hazır beton və aqreqatlar istehsalında, həmçinin paylanmasında dünya liderlərindən biridir.

Vəzifənin təfərrüatı

Vəzifə: Reklam və Təqdimatlar üzrə Mütəxəssis

Şöbə: Marketinq

İş vaxtı: Tam iş vaxtı

Ümumi:

Holcim (Azərbaycan) ASC ölkədə klinker və sement istehsal edən qabaqcıl müəssisələrdən biridir və dünyanın ən böyük sement istehsalçısı olan LafargeHolcim Qrupuna daxildir.

Vəzifə öhdəlikləri:

 Bütün reklam fəaliyyətləri və funksiyaları üçün tam məsuliyyət daşımaq; bütün ödənişli və özəl media kanalları üçün müəyyən edilmiş büdcələr daxilində marka barədə məlumat hazırlamaq; satışı maksimum artırmaq məqsədi ilə reklam strategiyası və proqramlarını hazırlayıb istiqamətləndirmək.
 Marketinq planlarını və təqdimatları dəstəkləmək üçün marketinq rəhbərliyi ilə koordinasiyalı reklam strategiyasını inkişaf etdirmək; Kampaniyaları inkişaf etdirmək üçün büdcə hazırlamaq və proqramların qiymətini hesablamaq; əməliyyat büdcəsini hazırlamaq; illik büdcənin hazırlanmasında iştirak etmək.
 Büdcəni və xərcləri izləmək, hər bir kampaniyanin özünü doğrultma dərəcəsini qiymətləndirmək.

 Həvəsləndirici, onlayn və çap marketinq kompaniyalarını inkişaf etdirmək, planlaşdırmaq və tətbiq etmək.

 Paylamaq üçün kataloqlar, bülletenlər, broşürlər və ya məlumat kitabçaları kimi təbliğat ədəbiyyatları tərtib və inkişaf etdimək; hazırlanma, çap və paylama mərhələsinə qədər olan bütün prosesi koordinasiya etmək.

 Dizayn və yaradıcı agentliklərlə əməkdaşlıqlaryaratmaq

 Məhsulun işə salınmasına kömək: daxili təlim, satış materiallarının paylanması, bütün satış kataloqlarının və təqdimatlarının yenilənməsi, bazarlara çıxan kampaniyalar, sosial reklamların və digər kommunikasiyaların yaradılması və s. kimi şirkətin onlayn varlığını, redaktə dizaynını və şirkətin nəşrlərini təşkil etmək üçün dəyərli məzmun yaratmaq.

 Fürsət sahələrini müəyyən edərək, təyin olunmuş xərcləri və resursları optimallaşdıraraq media kanalını idarə etmək. Tərəfdaşlıq əlaqələrinə aid ünsiyyət materiallarını inkişaf etdirməyə kömək etmək.

 İctimai media nüfuzunu və tanınmasını yaxşılaşdırmaq üçün LinkedIn, Facebook və s. kimi ictimai media saytlarında məlumatları idarə etmək, yeniləmək və istifadəçilərlə (birbaşa proqramlar da daxil olmaqla) əlaqə yaratmaq.

 Yeni xidmət və məhsulların müştərilərə və işçilərə göstərişi zamanı təqdimat və nümayişi dəstəkləməni təmin etmək.
 Bütün funksional şöbələrin marketinq hədəfləri barədə məlumatlı olmaları üçün onlarla effektiv daxili ünsiyyətdə olmaq.  Mövcud xidmət təchizatçılarını, fürsətləri, müvafiq ədəbiyyatları və digər şirkətlərin təcrübələrini öyrənməklə tendensiya və inkişafla ayaqlaşmaq üçün marketinq fəaliyyətini tədricən genişləndirmək.
 Həmkarları ilə aktiv əməkdaşlıq etmək, şöbədə digər proseslərdə iştirak etmək, dəyişikliklər məsləhət görməklə nəticələrin keyfiyyətini yüksəltmək.

Tələb olunan keyfiyyətlər:

 Marketinq sahəsində minimum 3 illik iş təcrübəsi;
 Marketinq sahəsində bakalavr dərəcəsi arzuolunandır;
 Mükəmməl Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri bacarığı;
 İnsanlarla yaxşı münasibət qurma bacarığı və bu münasibətləri inkişaf etdirmə qabiliyyəti;
 Çoxfunksiyalı işlər görə bilmə qabiliyyəti ilə mükəmməl təşkilatçılıq və vaxtın idarəolunması bacarığı;
 Ölkə daxilində səyahət etmə imkanları;
 Yaradıcılıq, təxəyyül və təşəbbüskarlıq qabiliyyətləri;
 Komandada yaxşı işləmək, analitik və problemlərin həlli bacarıqları.

Prosedur:

Maraqlananlar CV-lərini mövzu bölməsində “Reklam və Təqdimatlar üzrə Mütəxəssis” yazmaqla aze-hr- cv@lafargeholcim.com ünvanında yerləşdirə bilərlər.
Yerləşdirilimiş bütün müraciətlərə baxılacaq və hamıya bərabər imkan yaradılacaqdır.

Qeyd: ancaq seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

CV-lərin son qəbul tarixi: 8 iyun 2018

 

Job Opportunity at Holcim (Azerbaijan) OJSC.

Holcim (Azerbaijan) OJSC is a member of LafargeHolcim Group

Operating in over 90 countries, with more than 110,000 employees, the LafargeHolcim Group is one of the world’s leaders in production and distribution of Cement, Ready-Mixed Concrete and Aggregates.

Job Description:

Position: Advertising and Promotions Specialist

Department: Marketing

Work Time: Full Time

General:

Holcim (Azerbaijan) OJSC is one of the leading manufacturers of clinker and cement in the country and is part of the world's largest cement producer LafargeHolcim Group.

Primary responsibilities include:

 Exercise complete responsibility for all advertising activities and functions. Develops and directs the advertising strategy and programs to build brand awareness and maximize sales objectives within established budgets for all paid and owned media channels.

 Coordinates with senior marketing management to develop advertising strategy in support of marketing plans and promotions. Prepare budgets and submit estimates for program costs as part of campaign plan development. Prepare operational budgets. Assist with annual budget development.
 Track budgets and expenses and campaign response rates to evaluate each campaign.

 Develop, plan and manage implementation of promotional, online and print marketing campaigns.

 Develop, compile and write communications and promotional literature for distribution such as catalogues, newsletters, brochures or flyers; coordinates process from development through printing and distribution.

 Manage cooperation with design and creative agencies.

 Assist in product launches; internal training, distribution of sales materials, updating all sales catalogs and presentations, go-to-market campaigns, creation of social ads and other communication, etc. Manage producing valuable content for the company’s online presence, editorial design and organizing the company’s publications.

 Manage the media channel by identifying areas of opportunity and optimizing the assigned costs and resources. Assist in development of stakeholder engagement communications materials.
 Manage and update information and engaging with users (including direct programs) on social media sites such as LinkedIn, Facebook, etc. to improve social media reputation and recognition.
 Provide presentation and product demonstration support during the introduction of new products and services to field staff and customers.

 Maintain effective internal communications to ensure that all relevant company functions are kept informed of marketing objectives.

 Constantly enhance marketing activities through scanning market for existing service suppliers and opportunities, reading related literature, learning experience of other companies to keep up with the trends and the changes.
 Actively collaborate with colleagues, participate in other processes within department, improve quality results by recommending changes.

Skills and Qualifications:

 Minimum 3 years of proven Marketing experience.

 At least bachelor degree in Marketing is preference.

 Strong verbal and written skills in English, Azeri and Russian.

 Excellent communication, interpersonal and content development skills.

 Excellent organizational and time management skills with the ability to multitask.

 Ability to travel across country.

 Creativity, imagination and initiative.

 Good teamwork, analytical and problem-solving skills.

Procedure for applying:

Interested people can submit their CV’s to aze-hr-cv@lafargeholcim.com email address, noting "Advertising and Promotions Specialist" in the subject line.

All applications will be considered and all will be provided with equal opportunity.

Note: only selected candidates will be contacted.

Application deadline: 8 June 2018



 

Holcim (Azərbaycan) ASC-də iş imkanları.

Holcim (Azərbaycan) ASC LafargeHolcim Qrupunun üzvüdür

Lafarge Holcim Qrup, dünyanın 90-dan çox ölkəsində, 110,000-dən çox işçisi ilə fəaliyyət göstərərək, sement, hazır
beton və aqreqatlar istehsalında, həmçinin paylanmasında dünya liderlərindən biridir.

Vəzifənin təfərrüatı

Vəzifə: Kreditorlarla Hesablaşma üzrə Mühasib

Şöbə: Maliyyə

İş vaxtı: Tam iş vaxtı

Ümumi:

Holcim (Azərbaycan) ASC ölkədə klinker və sement istehsal edən qabaqcıl müəssisələrdən biridir və dünyanın ən böyük sement istehsalçısı olan LafargeHolcim Qrupuna daxildir.

Əsas öhdəlikləri və vəzifələri:

 Təchizatçıların qaimə fakturalarının vaxtında həm yerli, həm də BMS hesablara göndərilməsinin təşkili;
 Artım və qabaqcadan olan ödənişlərin və digər əlaqəli QV-lərin işlənməsi;
 Təchizatçıların balanslarının üzləşdirilməsi;
 Debitor və kreditorlar haqqında hesabatlar; ƏDV hesabatlarının hazırlanmasına dəstək;
 Satınalma şöbəsi ilə ödəniş şərtlərinin əlaqələndrilməsi;
 Kreditorların balanslarının müntəzəm olaraq üzləşdirilməsi;
 Həftəlik ödəniş hesabatlarının hazırlanması;
 Qaimə fakturaların vaxtında göndərilməsinin və təsdiq barədə bütün sənədlərin alınmasının təmin edilməsi;
 Hər bir kreditor üçün müvafiq sənədlərin fayl şəklində saxlanması;
 Hesasbatların və təchizatçı qaimə fakturaların vaxtında və səhvsiz hazırlanması;
 Təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməsi.

Tələb olunan keyfiyyətlər:

 Mühasibatlıq üzrə minimum bakalavr dərəcəsi;
 Mühasibatlıq sahəsində 5 illik iş təcrübəsi;
 Yaxşı Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri bacarığı;
 Kompüter bacarıqları: MS Office, SAP və.s.
 Strateji uyğunlaşma; problemlərin təhlili və həlli; biznes və maliyyə işgüzarlığı bacarıqları.
 İşin icrasını idarə etmək; müştəriyə diqqət göstərmək; fəallıq, dəyişiklikləri və yeniliklikləri dəstəkləmək.

Holcim (Azərbaycan) ASC-də iş imkanları.

Holcim (Azərbaycan) ASC LafargeHolcim Qrupunun üzvüdür

Lafarge Holcim Qrup, dünyanın 90-dan çox ölkəsində, 110,000-dən çox işçisi ilə fəaliyyət göstərərək, sement, hazır
beton və aqreqatlar istehsalında, həmçinin paylanmasında dünya liderlərindən biridir.

 Əla ünsiyyət; əməkdaşları cəlb etmək, inkişaf etdirmək və ruhlandırmaq; əlaqələr və şəbəkələri genişləndirmək; komanda ilə birgə işləmək və əməkdaşlıq munasibətlərini artirmaq bacarıqları.
 Öyrənmək və tətbiq etmək; inam və etimad yaratmaq qabiliyyəti.

Müraciət etmək proseduru:

Maraqlananlar CV-lərini mövzu bölməsində “Kreditlər üzrə Mühasib” yazmaqla, aze-hr- cv@lafargeholcim.com ünvanında yerləşdirə bilərlər.

Yerləşdirilimiş bütün müraciətlərə baxılacaq və hamıya bərabər imkan yaradılacaqdır.

Qeyd: yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV-lərin son qəbul tarixi: 1 iyun 2018

 

Job Opportunity at Holcim (Azerbaijan) OJSC.

Holcim (Azerbaijan) OJSC is a member of LafargeHolcim Group

Operating in over 90 countries, with more than 110,000 employees, the LafargeHolcim Group is one of the
world’s leaders in production and distribution of Cement, Ready-Mixed Concrete and Aggregates.

Job Description:

Position: Accounts Payable Accountant

Department: Finance

Work time: Full Time

General:

Holcim (Azerbaijan) OJSC is one of the leading manufacturers of clinker and cement in the country and is part of the world's largest cement producer LafargeHolcim Group.

Primary responsibilities include:

 Processing supplier invoices and timely posting to both local and IAS accounts.
 Processing of accruals and prepayments, and other related JV’s.
 Supplier balances confirmation.
 Reciprocal settlement of debtors and creditors, Supporting VAT report preparation.
 Coordination of payment terms with purchasing department.
 Periodically reconciliation of balances of creditors ( Monthly).
 Preparation on weekly basis of payment report.
 Ensure timely posting of invoices and receiving of all supporting documents.
 Maintaining proper filing for each creditor.
 Preparation of reports and supplier invoices timely and without mistakes.
 Adheres to Safety regulations.

Skills and Qualifications:

 Minimum bachelor degree in Accounting.
 5 years of working experience in Accounting.
 Good verbal and written skills in English, Azeri and Russian.
 Computer Skills: MS Office, SAP.
 Strategic alignment; analysis and problem solving; business and financial acumen.
 Manages execution; customer focus; supports action, change and innovation.
 Excellent communication; engage employees develop and inspire; cultivate relationships and networks; foster teamwork and cooperation skills.
 Ability learn and adaptation, establish trust and confidence;

Job Opportunity at Holcim (Azerbaijan) OJSC.

Holcim (Azerbaijan) OJSC is a member of LafargeHolcim Group

Operating in over 90 countries, with more than 110,000 employees, the LafargeHolcim Group is one of the
world’s leaders in production and distribution of Cement, Ready-Mixed Concrete and Aggregates.

Procedure for applying:

Interested people can post their CV’s at aze-hr-cv@lafargeholcim.com, indicating "Accounts Payable Accountant" in the subject line.

All applications will be considered and all will be provided with equal access.

Note: only selected candidates will be contacted.

Application deadline: 1 June 2018




 

Holcim (Azərbaycan) ASC-də iş imkanları.

Holcim (Azərbaycan) ASC LafargeHolcim Qrupunun üzvüdür

Lafarge Holcim Qrup, dünyanın 90-dan çox ölkəsində, 110,000-dən çox işçisi ilə fəaliyyət göstərərək, sement, hazır beton və aqreqatlar istehsalında, həmçinin paylanmasında dünya liderlərindən biridir.

Vəzifənin təfərrüatı

Vəzifə: Marketinq üzrə Analitik

Şöbə: Marketinq

İş vaxtı: Tam iş vaxtı

Ümumi:

Holcim (Azərbaycan) ASC ölkədə klinker və sement istehsal edən qabaqcıl müəssisələrdən biridir və dünyanın ən böyük sement istehsalçısı olan LafargeHolcim Qrupuna daxildir.

Vəzifə öhdəlikləri:

Bu vəzifədə siz istehlakçılar, rəqiblər və bazarın vəziyyəti haqqında məlumatları araşdıracaq və toplayacaq, marketinq və satış trendini müşahidə edərək proqnozlar verəcəksiniz. Eyni zamanda, marketinq proqramlarının və strategiyalarının effektliyini ölçəcək, mürəkkəb məlumatları və tapıntıları rahat anlaşılan cədvəllər, qrafiklər və yazılı məruzələrə çevirərək nəticələri şirkətin xidmət və məhsullarını bazara çıxarmağa komək etmək üçün müştərilərə və rəhbərliyə məruzə edəcəksiniz.

 Büdcənin hazırlanması və kampaniyaların inkişaf planının qiymətləndirilməsi;illik büdcənin hazırlanmasına köməklik göstərmək.
 Xərclərin bedcəyə uyğunluğunu izləmək,hər bir kampaniyanin özünü doğrultma dərəcəsini qiymətləndirmək.
 İstehlakçılar, rəqiblər və bazar barədə məlumatlar toplamaq, bu məlumatları məruzələr, təqdimatlar və tətbiq oluna bilən formada cəmləşdirmək.
 Sorğu, səs vermə və araşdırmalar kimi məlumat toplama metodlarını hazırlamaq və qiymətləndirmək.
 Bütün satış və marketinq məlumatlarını izləmək və ətraflı yazılı məruzə və şifahi təqdimat hazırlamaq və rəhbərliyə məruzə etmək.
 Məhsulların satış xətlərini və qiymətlərini satış, xərclər və yeni biznes məlumatlarını analiz edərək izləmək.
 Satış və marketinq şöbələrini satış məlumatları, bazar trendi, proqnozlar, mühasibat analizləri və yeni məhsul məlumatları ilə mütəmadi təmin etmək.
 Marketinq kampaniyaları və strategiyalarını toplanmış məlumatlar və digər əks əlaqələrə əsasən tənzimləmək.
 Davamlı, tam inteqrasiya edilmiş marka təcrübəsi çatdırdığımızdan əmin olmaq üçün, müxtəlif funksional şöbələrlə əməkdaşlıq etmək və bütün platformalara məlumat vermək.
 Bütün funksional şöbələrin marketinq hədəfləri barədə məlumatlı olmaları üçün onlarla daim ünsiyyətdə olmaq.
 Həmkarlar ilə aktiv əməkdaşlıq etmək, şöbədə digər proseslərdə iştirak etmək, dəyişikliklər məsləhətlərlə nəticələrin keyfiyyətini yüksəltmək.

Tələb olunan keyfiyyətlər:

● Ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
● Marketinq sahəsində minimum bakalavr dərəcəsi;
● Mükəmməl Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri bacarığı;
● Ənənəvi və yeni yaranan marketinq kanalları ilə sıx əlaqə;
● Güclü analitik və layihələrin idarə etmə qabiliyyəti;
● Büdcəni idarə etmə bacarığı və təcrübəsi;
● Özünə inam və dinamiklik;
● Çox güclü ünsiyyət və qərar qəbul etmə qabiliyyəti;
● Sürücülük vəsiqəsi və sürücülük təcrübəsi;
● Tikinti materialları ilə əlaqəli marketinq və satış təcrübəsi arzuolunandır.

Müraciət etmək proseduru:

Maraqlananlar CV-lərini mövzu bölməsində “Marketinq üzrə Analitik” yazmaqla, aze-hr- cv@lafargeholcim.com ünvanında yerləşdirə bilərlər.

Yerləşdirilimiş bütün müraciətlərə baxılacaq və hamıya bərabər imkan yaradılacaqdır.

Qeyd: ancaq seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

CV-lərin son qəbul tarixi: 8 iyun 2018

 

Job Opportunity at Holcim (Azerbaijan) OJSC.

Holcim (Azerbaijan) OJSC is a member of LafargeHolcim Group

Operating in over 90 countries, with more than 110,000 employees, the LafargeHolcim Group is one of
the world’s leaders in production and distribution of Cement, Ready-Mixed Concrete and Aggregates.

Job Description:

Position: Marketing Analyst

Department: Marketing

Work Time: Full Time

General:

Holcim (Azerbaijan) OJSC is one of the leading manufacturers of clinker and cement in the country and is part of the world's largest cement producer LafargeHolcim Group.

Primary responsibilities include:

 Prepare budgets and submit estimates for program costs as part of campaign plan development.
 Prepare operational budgets. Assist with annual budget development.
 Track budgets and expenses and campaign response rates to evaluate each campaign.

 Collect data on consumers, competitors and market place and consolidate information into actionable items, reports and presentations.

 Devise and evaluate methods for collecting data, such as surveys, questionnaires, and opinion polls.

 Track all marketing and sales data and create detailed written reports and verbal presentations to bring to senior executives.
 Track product line sales and costs by analysing and entering sales, expense, and new business data.
 Support marketing and sales departments staff by providing sales data, market trends, forecasts, account analyses, new product information.
 Adjust marketing campaigns and strategies as needed in response to collected data and other feedback.
 Work with partners across different functions to ensure we deliver a consistent and integrated branded experience and message across all platforms.
 Maintain effective internal communications to ensure that all relevant company functions are kept informed of marketing objectives.
 Actively collaborate with colleagues, participate in other processes within department, improve quality results by recommending changes.

Skills and Qualifications:

● Minimum 3 years of proven experience.

● Minimum bachelor degree in Marketing.

● Strong verbal and written skills in English, Azeri and Russian.

● Intimate understanding of traditional and emerging marketing channels.

● Strong analytical and project management skills.

● Budget-management skills and proficiency.

● Confident and dynamic personality.

● Excellent communication and decision-making skills.
● Availability of driving license and experience.

● Preference: Construction materials related marketing or sales experience.

Procedure for applying:

Interested people can submit their CV’s to aze-hr-cv@lafargeholcim.com, noting "Marketing Analyst" in the subject line.

All applications will be considered and all will be provided with equal access.

Note: only selected candidates will be contacted.

Application deadline: 8 June 2018




 

Holcim (Azərbaycan) ASC-də iş imkanları.

Holcim (Azərbaycan) ASC LafargeHolcim Qrupunun üzvüdür

Lafarge Holcim Qrup, dünyanın 90-dan çox ölkəsində, 110,000-dən çox işçisi ilə fəaliyyət göstərərək, sement, hazır
beton və aqreqatlar istehsalında, həmçinin paylanmasında dünya liderlərindən biridir.

Vəzifənin təfərrüatı

Vəzifə: Satış üzrə Mühasib

Şöbə: Maliyyə

İş vaxtı: Tam iş vaxtı

Ümumi:

Holcim (Azərbaycan) ASC ölkədə klinker və sement istehsal edən qabaqcıl müəssisələrdən biridir və dünyanın ən böyük sement istehsalçısı olan LafargeHolcim Qrupuna daxildir.

Əsas öhdəlikləri və vəzifələri:

 Şirkətin satışla bağlı işçilərin dövriyyəsi, debitor borclarının daha da dəqiq müəyyənləşdirmək məqsədilə bütün əməliyyatlarının BMS və SAP sisteminə salınması,
 SAP-da bütün satış əməliyyatlarının işlənib hazırlanması, eləcə də proforma fakturası, e-qaime və ƏDV hesablarının yaradılması.
 Debitor borc məlumatlarının bütövlüyünün təmin edilməsi.
 Debtor borclarına nəzarət məqsədilə ödənişlərin SAP sisteminə salınması
 Qaimə fakturaların yoxlanması və yerli qanunverciliyə uyğunluğun təmin olunması.
 Şirkətin borclarının düzgünlüyünü təsdiqləmək üçün müştəri balanslarının üzləşdirilməsi
 Satışa nəzarət və satış şöbəsinə vaxtında və dəqiq məlumat verməkməqsədilə ödənilmiş qaimə fakturalar ilə hazırlanmış fakturaların üzləşdirilməsi
 Özünü və ətrafdakı insanları təhlükəsiz bir iş mühiti ilə təmin etmək üçün şirkətin təhlükəsizlik qaydaları və nizamnamələri ilə tam xəbərdar olmaq və onlara ciddi əməl etmək.

Tələb olunan keyfiyyətlər:

 Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə ali təhsil;
 Minimum 3 il iş təcrübəsi;
 Kompüter bacarığı: MS Office, SAP;
 Yaxşı Azərbaycan, İngilis və Rus dilləri bacarığı;
 Əla ünsiyyət, planlaşdırma və təşkilatçılıq, problemlərin həlli bacarıqları;
 Təşəbbüskarlıq, komanda yönümlülük, şirkətə sadiqlik;
 Büdcəni tərtib etmə, ona nəzarət etmə, proqnozlaşdırma və hesabat aparma; Capex Prosesi; Maliyyə təhlili bilikləri;
 Vergi prosedurları bilikləri; illik audit və hesabat prosedurları; Ödəmə üsulları / satınalma prosesi haqqında məlumat;
 Yerli və BMHS mühasibat qaydalarının əsas bilikləri;

Holcim (Azərbaycan) ASC-də iş imkanları.

Holcim (Azərbaycan) ASC LafargeHolcim Qrupunun üzvüdür

Lafarge Holcim Qrup, dünyanın 90-dan çox ölkəsində, 110,000-dən çox işçisi ilə fəaliyyət göstərərək, sement, hazır
beton və aqreqatlar istehsalında, həmçinin paylanmasında dünya liderlərindən biridir.

 Bank qanunvericiliyi üzrə bilik.

Müraciət etmək proseduru:

Maraqlananlar CV-lərini mövzu bölməsində “Satış üzrə Mühasib” yazmaqla aze-hr- cv@lafargeholcim.com ünvanında yerləşdirə bilərlər.

Yerləşdirilimiş bütün müraciətlərə baxılacaq və hamıya bərabər imkan yaradılacaqdır.

Qeyd: yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV-lərin son qəbul tarixi: 1 iyun 2018

 

Job Opportunity at Holcim (Azerbaijan) OJSC.

Holcim (Azerbaijan) OJSC is a member of LafargeHolcim Group

Operating in over 90 countries, with more than 110,000 employees, the LafargeHolcim Group is one of the
world’s leaders in production and distribution of Cement, Ready-Mixed Concrete and Aggregates.

Job Description:

Position: Sales Ledger Accountant

Department: Finance

Work time: Full Time

Primary responsibilities include:

 Processing of all sales related transactions in both local and IAS accounts in SAP in order to properly and accurately identify company turnover, receivable balances.
 Processing of all sales related transactions in SAP as well as generation of proforma invoice, e-qaime and VAT invoices.
 Ensuring the integrity of accounts receivable data..
 Allocation of payments in SAP vs issued invoices in order to monitoring debtor balances for outstanding sales
 Checking invoices and clients files and ensure that they supported with all relevant back up as per local requirements
 Reconciliation of customer balances to confirm correctness of company receivables
 Matching of invoices issued vs invoices paid in order to monitor outstanding sales and improve collection by bringing valid and timely information to sales department
 Be fully aware of and strictly follow the safety rules and regulations in the company to ensure safe working environment for him/her-self and people around.

Skills and Qualifications:

 University degree in Finance or Accounting.
 Minimum 3 years of work experience.
 Computer Skills: MS Office, SAP.
 Good verbal and written skills in English, Azeri and Russian.
 Excellent communication; Planning and organizing; Problem solving skills.
 Initiative, team orientation, loyalty to the company.
 Knowledge of Budgeting, forecasting and reporting; HARP; Capex Process; Financial Analyses;
 Knowledge of tax procedures; annual audit and reporting procedures; Knowledge of payment procedures / purchasing process;
 Basic knowledge of local and IFRS accounting rules;

Job Opportunity at Holcim (Azerbaijan) OJSC.

Holcim (Azerbaijan) OJSC is a member of LafargeHolcim Group

Operating in over 90 countries, with more than 110,000 employees, the LafargeHolcim Group is one of the
world’s leaders in production and distribution of Cement, Ready-Mixed Concrete and Aggregates.

 Knowledge of bank law;

Procedure for applying:

Interested people can submit their CV’s to aze-hr-cv@lafargeholcim.com email address, noting "Sales Ledger Accountant" in the subject line.

All applications will be considered and all will be provided with equal access.

Note: only selected candidates will be contacted.

Application deadline: 1 June 2018

Paylaş

Şərhlər

Şərh yoxdur

Cavab yaz